tisdag 22 juli 2008

Sommarvyer

Det känns rätt lyxigt när det är sommar att man varje kväll är ledig. Inga möten som pockar, och aktiviteter som behöver förberedas. Man hinner läsa massor av böcker och tidningar. Det är spännande att inhämta inspiration via andra världar och låta sig påverkas av andra trender och yttringar. Men jag tar mig även tid att vandra och njuta av naturen och de snygga vyer som sommaren ger. Men när väl allt drar igång är det också trevligt att åter få träffa alla dessa människor som alla på sitt vis ger mening i mitt liv och är en del av min vardag.

En god vän till mig gav mig en luftballongtripp som nu på söndag ska gå av stapeln. Nästa söndag ska jag sitta i den rosa ballongen. Jag lovar jag ska givetvis ta lite bilder och förhoppningsvis åker vi över Hagalund.

Ut och njut av solen nu, för nu påstår alla att värmen är på gång!

Tycker du detta ämne är intressant kan du läsa mer på andra bloggar om , och

Inga kommentarer: